Monday 2 July 2012

Penat Diet Tapi Tak Kurus Juga, Cuba Sistem DietKamikaze

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera

Masalah kegemukan yang berlaku di negara kita sekarang semakin parah. Kanak-kanak kecil yang masih di alam sekolah  juga dilaporkan sudah mengalami masalah gemuk. Jadi masalah ini perlu diberikan perhatian serius. Cuba jawab soalan dibawah:

Adakah anda :-
  • Sakit kaki bila berjalan di shopping kompleks
  • Tiada stamina nak naik tangga
  • Kurang keyakinan diri bila berjalan bersama rakan-rakan yang ramping
  • Malu bila ‘kita sorang je Gemuk’ kat sini
  • Tak boleh berfesyen, pakai KEBAYA pun tak boleh.. Nak pakai seluar jeans skinny tak boleh
  • Kena Perli dengan mak mertua dan saudara mara
  • Kena Ejek dengan kawan-kawan serumah.. adoii
  • Tak ada boyfriend/girlfriend, yelah.. risau juga.. usia makin meningkat
  •  Nampak lebih tua dari usia sebenar

Anda dah pernah diet tapi tak berhasil? Tak pe, itu bukan salah anda. Mungkin anda belum jumpa penyelesaiannya. Tapi tentu anda kisah tentang berat badan anda kan? Adakah ini jawapan anda bila ditanya?
  • Saya redha dengan apa yang Tuhan berikan. Kalau saya ditentukan Tuhan memang CHOMEL… nak buat macam mana.
  • Saya dah memang CHOMEL, buat apa pun tetap tak turun berat ni
  • Saya nak kurus tapi saya sangat sibuk..
  • Saya suka makan dan saya tidak suka bersenam tapi saya nak kurus, bagaimana ya En Ben?
Adakah situasi anda seperti gambar dibawah ini?




Tak teringin ke nak jadi macam di bawah ni?



Sistem Diet Kamikaze merupakan satu panduan yang ditulis oleh orang yang pernah mengalami masalah kegemukan dan kini telah kurus! Ianya tidak melibatkan pengambilan ubat ubatan berbahaya dan juga perlu berlapar. Pendek kata, anda takkan rugi jika memiliki Sistem Diet Kamikaze ini.


Ada banyak lagi testimoni yang saya akan kongsikan, cubalah masuk dan lihat dulu maklumat lanjut di sini ------>>> Sistem Diet Kamikaze





No comments:

Post a Comment